یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

پارتیشن ام دی اف اداری پرچین

۶ بازديد

 

پارتیشن ام دی اف اداری پرچین

امروزه برای تقسیم بندی فضای محل کار معمولا از پارتیشن استفاده می کنند. پارتیشن ام دی اف اداری یکی از انواع پارتیشن است که ظاهری زیبا و جذاب به محل کار شما می دهد. پارتیشن ام دی اف اداری به پارتیشنی گفته می شود که هم دیواره پرکننده و هم فریم آن از جنس ام دی اف باشد. پارتیشن ام دی اف اداری بر اساس نحوه مونتاژ و دمونتاژ به دو دسته پارتیشن ام دی اف اداری بد مونتاژ و پارتیشن ام دی اف اداری خوش مونتاژ دسته بندی می شود.

 

  1. ام دی اف چیست؟

ام‌ دی ‌اف یک نوع تخته فیبر با چگالی ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است. می توان روی ام دی اف را روکش کرد. روکش‌های تزیینی ضمن اینکه باعث زیبایی ام دی اف می شوند، منجر به افزایش کارکرد و دوام آن نیز می شوند. امروزه بهترین روکش برای ام دی اف، روکش ملامینه است. در این نوع روکش در واقع کاغذ دکوراتیو آغشته به رزین، با فشار و حرارت زیاد روی ام دی اف چسبانده می‌شود. ام دی اف در آغاز به صورت جایگزین اوراق فشرده چوبی به کار می رفت و امروزه کاربردهای آن در حال افزایش است .

  1. ویژگی های ام دی اف چیست؟

از جمله ویژگی های ام دی اف داشتن سطح صاف و متراکم، چگالی بالا و قابلیت تولید در ضخامت و ابعاد مختلف است. ضمن اینکه ام دی اف قابلیت ابزار خوری و سنباده زنی دارد و دارای لبه های صاف است و به راحتی می توان آن را به شکل های مختلف در آورد. ام دی اف در برابر فشرده شدن مقاوم و شبیه به چوب است و از زیبایی و کیفیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این نیز قیمت مناسبی هم دارد.

3.      پارتیشن ام دی اف اداری دو جداره و تک جداره

از جمله قابلیت های پارتیشن ام دی اف اداری دو جداره این است که می توان در بین جداره های شیشه از پرده کرکره استفاده کرد. از پرده کرکره ها در طرح ها و رنگ های متنوع می توان استفاده کرد که علاوه بر زیبایی و جذاب شدن محیط، امکان تنظیم نور ورودی در مواقع دلخواه را فراهم می کند. پارتیشن ام دی اف اداری دو جداره از فریم ام دی اف با قطر 13 سانتی متر ساخته می شود. در صورتی که یک لایه ام دی اف و شیشه در وسط اسکلت پارتیشن ام دی اف اداری قرار بگیرد پارتیشن تک جداره ساخته می شود.

پارتیشن ام دی اف اداری به دو دسته ام دی اف های نازک و ام دی اف های ضخیم تقسیم می شوند. ام دی اف های نازک که به آن ها فیبر هم گفته می شود، در ساخت کف کشوها، رویه درب ها، پشت کابینت ها، دیوارکوب، پوشش های سقف و ساخت غرفه های نمایشگاهی استفاده می شوند. در حالی که ام دی اف های ضخیم برای ساخت محصولاتی مانند میز، نیمکت، کمد، قفسه، کابینت، تخت و سازه های معماری به کار می روند.

  1. مزایای پارتیشن ام دی اف اداری

اگر قصد سفارش پارتیشن اداری ام دی اف را دارید بهتر است با مزایای آن آشنا شوید. از جمله مزیت های پارتیشن ام دی اف اداری زیبایی ظاهری آن است که به راحتی با مبلمان اداری هماهنگ می شود و به این ترتیب می توانید فضایی جذاب و با هارمونی ایجاد کنید. از دیگر مزایای پارتیشن ام دی اف اداری نصب آسان آن است. پارتیشن ام دی اف اداری نسبت به پارتیشن آلومینیومی قیمت مناسب تری دارد. مزیت دیگر پارتیشن ام دی اف اداری این است که پس از تولید و نصب قادر به تغییر ساختار پارتیشن ها خواهید بود. ضمن اینکه تولید پارتیشن ام دی اف اداری به زمان کم تری در مقایسه با دیگر متریال ها نیاز دارد. علاوه بر این پارتیشن ام دی اف اداری وزن کم تری نسبت به پارتیشن های ساخته شده از سایر متریال ها دارد. همچنین در این پارتیشن ها امکان ایجاد طرح های ظاهری متنوع تر نسبت به پارتیشن آلومینیومی و نیز دیگر متریال ها وجود دارد.

 

پرچین یکی از شرکت های طراحی و اجرای پارتیشن است که کارشناسان مجرب آن آماده مشاوره حضوری هستند و تمام مراحل اجرا، نصب و خدمات پس از فروش را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهند. شما می توانید با شماره تماس های 02122017505 و 09121222581 تماس گرفته و یا با مراجعه به سایت  https://parchinco.com برای دریافت مشاوره رایگان جهت سفارش پارتیشن اقدام نمایید.

 

 منبع : نامه نیوز 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.