شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

پارتیشن آلومینیومی دو جداره

۳ بازديد

امروزه اکثر اداره و شرکت ها برای تقسیم بندی فضای خود از پارتیشن هایی با شکل ها و ابعاد مختلف استفاده می نمایند. علت استفاده از پارتیشن کمبود فضای محیط و تقسیم بندی آن به تعداد کارکنان می باشد، شما می توانید با خرید این دیوار های کاذب فضای خود را تفکیک کنید و زیبایی آن مکان را دو چندان نمایید. تولید کنندگان این محصول با توجه به سلیقه اکثر افراد اقدام به تولید نوع های مختلف پارتیشن کرده اند و شما می توانید با توجه به بودجه و کاربردی که از آن می خواهید یک مدل را انتخاب کرده و با نصب آن بهره کافی از فضای خود را داشته باشید. یکی از مدل های که امروزه طرفداران بسیاری داشته و توانسته جایگاه ویژه ای در فروش داشته باشد پارتیشن های آلومینیومی می باشد.

پارتیشن های آلومینیومی دارای فریم های آلومینیوم بوده و به علت سبکی و استحکامی که دارد در بسیاری از شرکت ها و اداره ها مورد استقبال قرار گرفته است. تولید کنندگان این نوع پارتیشن ها از آلومینیوم های مرغوب برای تولید این محصول استفاده کرده و در عین مقاومت خاصی که دارد با توجه به رنگ جذابش زیبایی محیط را دو چندان می نماید. اگر شما هم قصد خرید این نوع پارتیشن را برای اداره و یا محیط کار خود دارید و نسبت به نظر خود مردود می باشید تا انتهای مقاله به همراه ما باشید تا با ویژگی های آن آشنا شوید.

پارتیشن آلومینیومی چیست؟

این نوع پارتیشن ها در واقع دیوار های کاذبی محسوب می شوند که از بدنه آلومینیومی تشکیل شده و در نوع های دو جداره و تک جداره تولید شده اند. یکی از خاصیت های این مدل قابل ترکیب شدن با دیگر جنس های موجود در بازار است به عنوان مثال شما می توانید پارتیشن آلومینیومی را به همراه شیشه های ساده و یا کرکره و ام دی اف ترکیب کرده و به زیبایی آن بیافزاید.

پارتیشن های آلومینیومی از بدنه آلومینیوم تشکیل شده و به دلیل گران بودن این فلز مسلما قسمت کلی پارتیشن افزایش پیدا می کند. اما نکته قابل توجه این می باشد که با وجود گران بودن این محصول اکثرا اداره ها برای فضای خود از آن خریداری کرده زیرا در عین سبک بودن می تواند استحکام بالایی داشته و این یک مزیت بسیار مهم به شمار می آید. پارتیشن های آلومینیومی در دو نوع افقی و عمودی طراحی شده است که بسته به سلیقه و کارکرد شما قابل سفارش در مدل دوجداره و تک جداره می باشد. همانطور که گفته شد متناسب با سلیقه‌ شما می توان از شیشه های تک جداره و دوجداره برای تولید این محصول استفاده کرد که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

 

پارتیشن آلومینیومی تک جداره

این نوع پارتیشن در سه نوع تولید می شود که هر کدام می تواند مناسب برای بعضی از افراد باشد. برای تولید این محصول از آلومینیومی با ضخامت 4 میلی متر و ام دی اف با ضخامت شیش میلی متر و یا 16 میلی متر ، همچنین شیشه ای با ضخامت 4 میلی استفاده می شود. در ادامه با تفاوت های پارتیشن آلومینیومی تک جداره و دوجداره خواهیم شد.

پارتیشن آلومینیومی دو جداره

پارتیشن های دوجداره آلومینیومی امروزه توانسته جایگاه ویژه ای را از آن خود کند به صورتی که بسیاری از شرکت های معتبر دنیا از آن خریداری کرده و جز پر فروش ترین پارتیشن ها محسوب می گردد. برای تولید این نوع پارتیشن از فریم اصلی آلومینیومی و ام دی اف و شیشه استفاده شده است. تولید کنندگان این محصول متناسب با انواع سلیقه ها اقدام به تولید محصول کرده اند شما می توانید این کالا را با فریم آلومینیومی و بدنه شیشه سفارش داده و یا از فریم آلومینیومی و بدنه ام دی اف استفاده نمایند.

البته این امکان برای شما وجود دارد تا از شیشه، آلومینیوم و ام دی اف به طور همزمان استفاده کرده و جلوه ای خاص به پارتیشن خود ببخشید. پارتیشن ها علاوه به کارایی بالایی که دارند می توانند باعث زیبایی محیط نیز شوند بنابرین شما می توانید با اندکی سلیقه فضای داخلی محیط خود را زیبا سازید. ارتفاع پارتیشن آلومینیومی دو جداره به دلخواه شما می باشد و در هر ارتفاعی که تمایل داشتید می توانید این محصول را سفارش داده و دریافت نمایید.

درب های ورودی پارتیشن ها از فریم های آلومینیوم و داخل آن از جنس شیشه و یا ام دی اف می باشد که آن هم متناسب با سلیقه و دکوراسیون محیط قابل تغییر می باشد. نوع پارتیشن آلومینیومی و شیشه ای این محصول طرفداران بیشتری داشته و به علت زیبایی که شیشه به آن می بخشد توانسته جایگاه بالاتری نسبت به نوع ام دی اف داشته باشد. همچنین تولید کنندگان برای مابین شیشه دو جداره کرکره هایی طراحی کرده اند که می تواند جذابیت این محصول را دو برابر سازد. یک نکته قابل توجه این می باشد که شما می توانید با توجه به سلیقه خود از هایگلاس، لترون، سکوریت، طلق، پی وی سی و غیره به عنوان پرکننده استفاده کنید. اگر شما هم یک مدیر لایق و خوش سلیقه هستید که به محیط اداره و روحیه کارکنان خود اهمیت ویژه ای قائل می شوید می توانید از این پارتیشن های عالی خریداری کرده و از دوام، زیبایی و کاربرد آن بهره کافی را ببرید.

مزایای پارتیشن آلومینیومی دوجداره

همانطور که گفته شد این محصول یکی از پر فروش ترین پارتیشن های حال حاضر می باشد، علت فروش بالای آن به شرح زیر می باشد.

  • یکی از دلایل فروش بالای این محصول دوام و طول عمر بسیار می باشد، به علت استفاده از آلومینیوم در این پارتیشن عمر آن افزایش پیدا کرده و شما می توانید سالیان طولانی از آن بدون خرابی استفاده نمایید.
  • پارتیشن آلومینیومی دوجداره دارای رنگ بندی متنوع و تنوع طرح بالا می باشد و متناسب با انواع سلیقه ها تولید شده است بنابرین اگر شما فردی بسیار سخت گیر در انتخاب می باشید این گزینه برای شما مناسب است.
  • اگر یک قسمت از پارتیشن دچار خرابی باشد باز کردن همان بخش کافی است و شما احتیاج به باز کردن بقیه پارتیشن ها نخواهید داشت.
  • قابلیت سیم کشی و رد کردن کابل در داخل این نوع پارتیشن وجود دارد.
  • این نوع پارتیشن عایقی مناسب برای صدا و گرما می باشد، اگر شما فردی هستید که سکوت محیط کار برایتان مهم است و صرفه جویی در مصرف انرژی به عنوان یک دغدغه برایتان محسوب می شود می توانید از این پارتیشن خریداری نمایید.
  • قیمت مناسب این نوع پارتیشن یکی از مزیت های مهم آن به شمار می آید به صورتی که شما می توانید با صرف هزینه ی کم نسبت به کارایی بالایی آن صاحب یک شرکت با تفکیک بندی مناسب شوید.
  • اگر بنا بر دلیلی این نوع پارتیشن ها دچار خرابی و آسیب شد، تعویض قطعات آن به آسانی انجام می شود و به راحتی تعمیر می گردد.
 
  • شما می توانید برای حفظ حریم خصوصی و یا زیبایی این نوع پارتیشن ها از پرده های کرکره ای استفاده کرده و جذابیت آن را دو چندان نمایید.
  • پارتیشن آلومینیومی دوجداره دارای استحکام بالایی بوده و به آسانی تخریب نمی شود بنابرین می تواند از نظر امن بودن بسیار مناسب باشد.
  • اگر شما بنا بر دلایلی مجبور به جابجایی می باشید این پارتیشن به راحتی جا بجا شده و سختی از این بابت نخواهید کشید.
  • نصب کردن آن راحت بوده و بدون ایجاد آلودگی متصل می گردد.
  • ارتفاع این نوع پارتیشن قابل سفارش بوده و شما می توانید با توجه به نورگیری که از محیط خود انتطار دارید ارتفاع آن را سفارش دهید.
  • به دلیل استفاده از شیشه در تولید آن شما می توانید لوگو شرکت خود را به روی آن نصب کرده و تحسین مشتریان را از آن خود نمایید.
  • این نوع پارتیشن ها در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته و به راحتی آسیب نمی بیند.
  • اگر شما از جمله افرادی هستید که نور محیط برایتان مهم است این گزینه برایتان بسیار مناسب می باشد زیرا در تولید این محصول از فریم آلومینیوم و شیشه استفاده شده و نور به خوبی از آن عبور می کند.
  • پارتیشن آلومینیومی دوجداره از طریق پیچ به زمین متصل شده و به دلیل استحکام بالایی که دارد نیاز به نصب در دیوار و یا سقف نخواهد داشت.

قیمت پارتیشن آلومینیومی دوجداره

قیمت این محصول به دلیل استفاده از آلومینیوم در آن مقداری گران تر نسبت به دیگر محصولات می باشد. اما قیمت نهایی آن متناسب با نوع محصول به کار رفته در آن متغییر بوده، به عنوان مثال جنس شیشه، ارتفاع پارتیشن، دوجداره بودن عواملی است که می تواند به روی قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار باشد.

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا شما را با پارتیشن آلومینیومی دوجداره آشنا نماییم و مزیت های استفاده کردن از آن را برای شما بازگو کنیم امیدواریم با نوشتن مطالب فوق توانسته باشیم شما را در انتخاب یک پارتیشن مناسب کمک کرده باشیم.
انواع پارتیشن های دیگر: 
پارتیشن اداری 
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن ام دی اف 
پارتیشن هوشمند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.