شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

پارتیشن آلومینیومی

۵ بازديد

این نوع پارتیشن های اداری آلومینیومی این امکان را به شما می دهد که در هر طرح و رنگی که مد نظرتان است آن را در محل مورد نظر خود اجرا کنید. پارتیشن های آلومینیومی در رنگ های متنوعی پودری، دکورال و آنادایزینگ که مناسب با فضای مورد نظر و همچنین سلیقه مشتری را در محیط های اداری اجرا کنند. در واقع  پروفیل های آلومینیومی پارتیشن های ظریف و نازکی هستند که علاوه بر جدا سازی محیط که مد نظر دارید و به وجود آوردن یک حریم خصوصی یک پارچه می تواند بر خلاف ظاهر نازکی که دارد وزن بالای شیشه های که بر روی آن نصب می کنید تحمل کند حتی با ابعاد بزرگ و همچنین می توانید دیدی وسیع و یکپارچه و تمیز و بدون هیچ گونه مانع و تیرگی را داشته باشید. پارتیشن بندی آلومینیومی یک راه حل ساده و موقت برای بروز کردن یک محل کار و یا یک محیط اداری و صنعتی استفاده کنید زیرا با انجام این کار یک روش موقت و سازگار با هر نوع محیط و سلیقه ای شناخته شده است.

مورد بعدی که این نوع پارتیشن آلومینیومی را متمایز از دیگر نوع ها می کند به دلیلی اینکه این محصول تمام شیشه است به راحتی اجازه عبور انعکاس نور خورشید را به داخل محیط پارتیشن را می دهد. دیگر نیازی به لامپ  اضافی و یا روشنایی های پر نور که پر مصرف هستند و باعث افزایش قبض برق خواهند شد. یکی از دلایلی که این نوع پارتیشن ها بسیار پر طرفدار هستند، مقاومت بالا و طول عمر زیاد و علاوه بر این تنوع زیاد در رنگ های آندایزینگ و همچنین خدمات رنگ پودری است.

در طی سالهای گذشته پروفیل های پارتیشن آلومینیومی یک محصول محبوب در طراحی و صنعت دفاتر کاری و شرکت های اداری تبدیل شده است. به علاوه این  محبوبیت در سر تا سر دنیا زبان زد عام و خاص شده و طرفداران بسیاری در قشر های مختلف جامعه پیدا کرده است.

کاربرد پارتیشن آلومینیومی

در واقع پارتیشن های آلومینیومی را به عنوان یک  تیغه که برای جدا کردن فضای مورد نظر و ایجاد اتاق و تقسیم بندی محیط های مختلف مانند دفاتر، ساختمان های تجاری و اداری، مراکز خرید، پاساژها، فرودگاه ها، آزمایشگاه، بیمارستان و حتی در برخی موارد در مناطق مسکونی و خانه های شخصی مورد استفاده قرار می گیرد.

مواد تشکیل دهنده پارتیشن آلومینیومی از ترکیب پروفیل آلومینیوم مخصوص که توسط پنل های شیشه ای بزرگ ساخته می شوند که امروز به عنوان یک سبک مدرن شناخته شده که با قابلیت انعطاف پذیری که دارد در هر طرحی قابل ارائه است.

 

ویژگی های پارتیشن آلومینیومی

همه ما می دانیم که پارتیشن های آلومینیومی نمای بسیار خاص و زیبایی به فضای اداره و یا محیط های دیگری می دهد.

پارتیشن های اداری با قابلیت نور دهی طبیعی به محل کار برای شما و دیگر کارکنان آن محیط ایجاد می کند.

از دیگر مزایای این محصول این است که پارتیشن های آلومینیومی به نسبت دیگر پارتیشن ها و فلز های دیگر در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم بوده و این ویژگی پروفیل آلومینیوم آن را متمایز از دیگر پارتیشن ها کرده و باعث طول عمر بیشتر آنها است.

همچنین این نوع پارتیشن یکی از انعطاف پذیر ترین نوع پروفیل آلومینیوم در بازار است زیرا ویژگی بارزی که دارد این امکان را به شما می دهد که بتوانید آن را  با دیگر الگوهای مختلف ترکیب کرد.

علاوه بر این از دیگر ویژگی های این پارتیشن به وجود آوردن یک فضای راحت داخل محل کار و یا اداره شما که باعث چیدمان آسان در فضای کاری شما را فراهم خواهد کرد.

بنابراین این روش یک راه حل مناسب برای ساختن اتاق های مجزا و جدا کردن محل کار البته با توجه به در نظر گرفتن اندازه های مورد نیاز و محل قابل اجرا طرح و تقسیم بندی مناطق مختلف دفاتر فروش شما خواهد شد.

 

پروفیل پارتیشن آلومینیومی

پروفیل های شیشه ای آلومینیومی فریم های هستند که برای محکم نگه داشتن پنل های شیشه در پارتیشن کمک می کند.

همچنین پارتیشن های شیشه ای باعث تقسیم اتاق های خصوصی مجزا  در فضای اداری برای شما می شود که این روش یک فضای وسیع و راحت را برای شما فراهم خواهد کرد.

علاوه بر این پارتیشن شیشه ای مورد علاقه زیاد طراحان داخلی قرار گرفته زیرا با استفاده از این نوع پارتیشن های آلومینیومی که قابلیت تغییر در هر اندازه و شکل  را دارند که علاوه بر اینها از کیفیت بالا و بدون حمل بار  هستند.

بدین معنی است که به جز وزن خود قادر به تحمل وزن های دیگر نیستند.

تنظیم محیط های اداری با پروفیل آلومینیوم

پارتیشن های آلومینیومی با درصد بسیار زیادی در محیط های اداری و غیر اداری را سازمان دهی می کنند. علاوه بر این با استفاده از پروفیل های شیشه ای آلومینیومی شما نه تنها می توانید از ورود صدا به دیگر فضا ها جلوگیری کنید بلکه می توانید با توجه به نوع پارتیشن های اداری آلومینیوم بر دیگر فضاهای مورد نظر کنترل کامل داشته باشید و علاوه بر می توان یک چشم انداز زیبا را برای خود فراهم کرد. هر سیستم اداری یک راه حل مناسب برای تشکیل فضای داخلی محیط کار خود دارد. اغلب علاقه به محیط های الهام بخش و زیبا دارند بنابراین پروفیل های آلومینیومی پارتیشن این امکان را برای شما فراهم می کند تا فضای زیبا و منظره ای دوست داشتنی را برای خود طراحی کنند. در واقع واضح بودن فضا در محل کار یک محیط کار بهینه و به روز را فراهم می کند.

طبق تحقیقات انجام شده نشان داده که این روش پروفیل آلومینیوم پارتیشن سازی تاثیر به سزایی در احساس امنیت و راحتی کلی در محیط کار خواهد گذاشت و احساس صمیمیت بیشتری بین کارکنان و رئیس مجموعه برقرار می کند.

به علاوه شما می توانید لگو و یا  آرم مخصوص شرکت و یا محلی که در آن کار می کنید با کمک تصاویر گرافیکی و فیلم و عکس  را بر روی پارتیشن های آلومینیومی چاپ کرده و بر  روی پروفیل های شیشه ای ارائه دهید همچنین این روش نیز باعث می شود تا مخاطب  ارتباط بهتری یا نوع کار و فضای اداره شما برقرار کند.

انواع پارتیشن های آلومینیومی

پروفیل پارتیشن آلومینیون ساختمانی

در واقع از این نوع پروفیل که شامل پارتیشن های آلومینیومی خصوصی می باشد که با توجه به در خواست متقاضی ساخته و تولید می شود که هر کدام از آنها برای مکان ها و موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد های آن مختلف هستند.

برای مثال می توانیم به پنجره های دو جداره  ترمال بریک موجود در بازار که برای نمای شیشه ای و همچنین نمای ساختمان و یا طراحی دکوراسیون داخلی از پروفیل آلومینیومی پارتیشن را می توان اشاره کرد.

پروفیل آلومینیومی صنعتی

این نوع پارتیشن ها معمولا برای مصرف مکان های صنعتی  مورد استفاده قرار می گیرد که می توان از پارتیشن های پروفیل  صنعتی در صنایع مختلفی مانند خودرو سازی، ساخت مبل و صندلی های اداری، نبشی آلومینیومی و همچنین صنایع نظامی را اشاره کرد.

 مزایای پارتیشن اداری آلومینیوم تک جداره

پارتیشن های تک جداره آلومینیومی کلاف آنها در ۳ نوع ۶ الی ۸ میل آلومینیوم و در ابعاد ۱۶الی ۱۸ میل ام دی اف و ۱۶ میل لترون قابل اجرا و ساخت هستند. پارتیشن های آلومینیومی ۶ یا ۸ میل همان دیواره های جدا کننده آلومینیومی تک جداره هستند که دارای فریم از جنس پروفیل آلومینیومی  می باشد که پر کننده های از نوع ام دی اف و شیشه است. علاوه بر می توان با توجه به نوع سلیقه  و سفارش مشتری پارتیشن ترکیبی از نوع ام دی اف و شیشه و قابی آلومینیومی را طراحی کرد.

این  نوع پارتیشن های اداری تک جداره آلومینیومی از ستون های محکم تشکیل شده که بدون هیچ گونه لغزندگی کاملا ثابت روی زمین قرار می گیرند علاوه بر این ویژگی ها این نوع پروفیل آلومینیومی اداری جز پارتیشن های ارزان و به صرفه شناخته شده است. دیواره و یا چهار چوب این پارتیشن های تک جداره به نوعی طراحی شده است که نصب هر گونه تجهیزات کاری  و یراق روی آن به راحتی انجام می شود. اگر بخواهیم به طور کلی بگویم این مدل پارتیشن ها دارای ویژگی و مزایای است که علاوه بر جدا سازی محیط کاری می تواند نور کافی را به محیط ارائه دهد و علاوه بر این تا حدودی هم از عایق صدا و حرارت و همچنین آلودگی هوا برخوردار است.

از این نوع پارتیشن های اداری آلومینیومی با توجه به درخواست مشتری می توان ترکیبی از ام دی اف و شیشه را در قاب آلومینیوم استفاده کرد که نتیجه کار شما بسیار زیبا با طراحی مدرن و امروزی را به شما ارائه می دهد.
انواع پارتیشن های دیگر : 
پارتیشن اداری
پارتیشن ام دی اف 
پارتیشن هوشمند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.